Voor 21:00 besteld is direct verzonden! (ma-do)

Klachten

Klantenservice Klantenservice

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Kubbinga B.V. / E&L Company
Parallelweg 25
1131 DM Volendam

Tel : +31 - 0299 410000
[email protected]

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Volare Kinderfietsen bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Meer informatie over het gebruik van cookies? Lees dan onze privacy policy. Klik hier om je cookie settings te wijzigen.